090803 - Uppdatering(Y)

Tjohoo, nu kände jag för att uppdatera. Satt och läste min kära vän Annis blogg och kände att nu var det dags att blogga.
Så ja det är typ två veckor uppdatering som kommer här då. Ojojoj, det blir ju mycket mycket.

Värmland, ja. Det är lite annorlunda där om man jämför med här hemma ju. Det kändes som alla i min ålder har fastnat i typ 70-talet. Kör runt i raggarbilar, lyssnar på dansmusik och ja. (förlåt till er som kommer därifrån)
Menmen, vi fick iaf några mysiga dagar där. Plockade svamp och blåbär och besökt vattenpark=) Tack för det Andrea och Andreas farmor och vän=)
Och juste Deas farmor bjöd oss på en teater som hette Kalevala och ja den var tre timmar kort, och vi trodde vi skulle dö, första akten fattade vi inget av och ja vi skrattade väl en del. Och så hade alla finska namn, t.ex. Väinämöinen, Ilmarinen, Jokahaninen, Lemminkäinen och Kyllikki. Och det sista namnet är tydligen vanligt?

När jag kom hem gick jag o syster som sagt på Harry Potter. Älskar den<3<3 Fast boken är tusen så gånger mycket bättre=) Haha, men jag funderar allvarligt på att gå o se den igen;P haha

I torsdags den 30/7 var jag med Anni i Göteborg på universeum, det var kulkul. Men fytusan för hajar och spindlar. Hatar det. Men tack för den dagen Anni=)
Jag och Anni tog sedan moppen hem till Malin och sen åkte vi o köpte godis. Därefter bar det hem till mig och så tittade vi på film och så. Och jag säger bara det anni och malin, hur lättlurade får man bli? Haha

På fredagen kom Anni, Malin, Andrea och Astrid in till stan efter jag slutat jobbet. Så vi gick till Harrys och åt, det var trevlig och kulkul=) Sen gick vi till marinfestivalen och tittade på alcasar som uppträdde "live" öhm, de mimade;P haha

Lördags den första var jag på stranden med Annie och annat folk. Det var kul och trevligt. Sen sov Annie och hennes kompis Amanda här=) Tack för den kvällen.

Ja och igår var jag med famijen plus systers pojkvän och tittade på teater. Det blev en del skratt. Det var kul, så även den kvällen får jag tacka för(Y)

Nu ska jag bli bättre på att uppdater.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anni

sv: Ajdå, vad har hänt? :S<3

2009-08-03 @ 20:46:38
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0